Can not start

lokiys

Moderator
Регистрация
01.02.2012
Сообщения
4 812
Благодарностей
1 187
Баллы
113

bill

Client
Регистрация
05.07.2014
Сообщения
355
Благодарностей
9
Баллы
18
try restarting it
 
Последнее редактирование:

VladZen

Administrator
Команда форума
Регистрация
05.11.2014
Сообщения
22 453
Благодарностей
5 913
Баллы
113
Some process conflicts with CapMonster and does not allow the service to start. It may be IIS or skype running on the same port. You should press yes and disable it.
 

lokiys

Moderator
Регистрация
01.02.2012
Сообщения
4 812
Благодарностей
1 187
Баллы
113

VladZen

Administrator
Команда форума
Регистрация
05.11.2014
Сообщения
22 453
Благодарностей
5 913
Баллы
113

lokiys

Moderator
Регистрация
01.02.2012
Сообщения
4 812
Благодарностей
1 187
Баллы
113
We've checked your report. There may be conflicts with IIS 10.0 Express or Microsoft SQL server. So, please try to stop/disable these services in your system.

Okay I have disabled lots of services and it started to work, but thats not much a solution as I work with ISS and SQL server.
 

lokiys

Moderator
Регистрация
01.02.2012
Сообщения
4 812
Благодарностей
1 187
Баллы
113

VladZen

Administrator
Команда форума
Регистрация
05.11.2014
Сообщения
22 453
Благодарностей
5 913
Баллы
113
Hi @VladZen I just want to bump this problem. It is not solved in newest version also. :(
I'm affraint this can't be solved. It's related to system process priority, such processуы cannot be identified in the system and disabled from our program.
You may run CapMonster on different port, not default 80, it should help.
 

Кто просматривает тему: (Всего: 2, Пользователи: 0, Гости: 2)