Connection Issue or IP Blocked

cherubin

Client
Регистрация
06.06.2016
Сообщения
92
Благодарностей
7
Баллы
8
Hello,

I have an issue when i open project maker, but i deactivate all firewall or similar.

97792


what could be wrong ?
 

VladZen

Administrator
Команда форума
Регистрация
05.11.2014
Сообщения
22 480
Благодарностей
5 917
Баллы
113
Make sure that other programs are not using your Internet channel in full (like torrents, multiple browsers, etc.)
Also, are you able to access and login into zennolab user area from your IP?
 

cherubin

Client
Регистрация
06.06.2016
Сообщения
92
Благодарностей
7
Баллы
8
Hello,

I can connect into zennolab user area, so it's seems my IP is ok.
About other programs, i never have the issue before but it will be complicated to shut everything just to run Project Maker -_-
 

AIVA583

Пользователь
Регистрация
02.09.2022
Сообщения
56
Благодарностей
9
Баллы
8

VladZen

Administrator
Команда форума
Регистрация
05.11.2014
Сообщения
22 480
Благодарностей
5 917
Баллы
113
Hello,

I can connect into zennolab user area, so it's seems my IP is ok.
About other programs, i never have the issue before but it will be complicated to shut everything just to run Project Maker -_-
you should not shut everything, enough is to partically reduce Internet usage.
Then you will see if this is the issue.
 

AIVA583

Пользователь
Регистрация
02.09.2022
Сообщения
56
Благодарностей
9
Баллы
8

cherubin

Client
Регистрация
06.06.2016
Сообщения
92
Благодарностей
7
Баллы
8

AIVA583

Пользователь
Регистрация
02.09.2022
Сообщения
56
Благодарностей
9
Баллы
8

cherubin

Client
Регистрация
06.06.2016
Сообщения
92
Благодарностей
7
Баллы
8
I have that screen :

97865
 

AIVA583

Пользователь
Регистрация
02.09.2022
Сообщения
56
Благодарностей
9
Баллы
8

VladZen

Administrator
Команда форума
Регистрация
05.11.2014
Сообщения
22 480
Благодарностей
5 917
Баллы
113
@cherubin have you managed to make the program work?
 

cherubin

Client
Регистрация
06.06.2016
Сообщения
92
Благодарностей
7
Баллы
8
Hi @VladZen it works on another computer but not the one with the issue.

I don't find the unblock request option.
 

VladZen

Administrator
Команда форума
Регистрация
05.11.2014
Сообщения
22 480
Благодарностей
5 917
Баллы
113
Hi @VladZen it works on another computer but not the one with the issue.

I don't find the unblock request option.
I didn't tell your IP blocked. If you are able to login into zennolab user area, then there is no block.

Try to edit ProjectMaker.exe.config file from Progs folder in program directory.
and change all entries userarea.zennolab.com to userarea.zenno.io in them.
The files can be edited in Notepad or any other text editor.
 

cherubin

Client
Регистрация
06.06.2016
Сообщения
92
Благодарностей
7
Баллы
8
Hello,

i tried to reinstall zenno on the previous install and i have this issue :

98079


On my others computers, no issues
 

VladZen

Administrator
Команда форума
Регистрация
05.11.2014
Сообщения
22 480
Благодарностей
5 917
Баллы
113
  • Спасибо
Реакции: Dome4ta1

cherubin

Client
Регистрация
06.06.2016
Сообщения
92
Благодарностей
7
Баллы
8
That's ok now ! I remove the hardware and put it again (it's the same but whatever) and now it works :-) Thanks @VladZen
 
  • Спасибо
Реакции: Dome4ta1 и VladZen

Кто просматривает тему: (Всего: 1, Пользователи: 0, Гости: 1)